söndag 2 september 2012

Tävling!

Dags för en tävling så här i höstrusket.

Du kan vinna en valfri mössa i det tyg du själv väljer. Valfri modell. Med eller utan applikation med reflex eller glitter.

Tävlingsregler:
Skriv en kommentar under detta inlägg.
Gå in på www.facebook/tilosyr.com och gilla sidan.
Dela detta inlägg på din facebooksida eller på din blogg.

Lycka till :-)

När facebooksidan har fått 200 gillare kommer jag ha en tävling om valfria muddbyxor med applikation så kom igen och gilla och dela nu :-)

8 kommentarer:

  1. Åh jag måste ju vara med och tävla, gillar ju dina mössor sen vi stod mittemot varandra på barnlopppisen i glanshammar i våras! :-)
    Gillar på FB gör jag redan och jag delar nog, både på FB och min blogg!

    http://mammaT.blogg.se

    SvaraRadera
  2. :-) åh som hattifnatt så behöver vi alltid mössor jueh, har tänkt beställa flera ggr å sen glömmer jag bort...

    Tar och delar på FB oxå, har inte bloggat på länge - det var ju bara allt det där ska bara...

    SvaraRadera
  3. klänningen du sydde till ebba är av fantastisk kvalitet. så det måste ju mössorna också vara. skulle mer än gärna vilja ha en mössa sydd av dig. nu kommer härliga hösten med många promenader, så den skulle verkligen komma till användning :))

    SvaraRadera
  4. Klart man är med och tävlar! Delar på facebook :)

    SvaraRadera
  5. Jag gillar verkligen dina kläder och vill självklart vinna en mössa!

    SvaraRadera
  6. Du syr ju så fina grejer klart jag vill vinna nåt fint ;)

    SvaraRadera
  7. Gillar Tilo och dig och har delat fb-sidan!

    SvaraRadera
  8. Har gillat & delat... Missade att man skulle kommentera här oxå... Hoppas du inte hunnit dra en vinnare än ;)

    SvaraRadera