måndag 4 juli 2011

Namnlappar och dreglis

I dag kom de! De efterlängtade namnlapparna. Så snygga i färgerna. Jag som varit så orolig för att de skulle bli fula. :-) Men de blev perfekta!!! Hade dock gärna haft namnet mitt på lappen som sitter utanpå. Men det ska jag justera till nästa gång. Det är inte lätt att förklara hur man vill ha det via mail så nån miss blir det alltid. Men nu får de vara så tills det är dags att köpa nya lappar. Och det lär väl dröja ett tag eftersom jag beställde 300 av varje sort. :-D Nåja, det ska bli mössrace till hösten och då kanske det går undan. Vem vet. :-)
Namnlapparna är beställda från 3exter. Länk hittar ni till höger på bloggen. Toppen service!!
 Mitt första alster som fick min logga på sig var denna dreglis. En beställning som ska levereras på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar