torsdag 14 juli 2011

Träningskläder

I dag har jag tränat. ;-) Dessa myskläder fick bli mitt träningsobjekt. Det jag skulle träna på var dragkejan. Har haft stor skräck för dessa dragkedjor och därför inte sytt något med dragkedjor.
Men efter att ha fått lite förfrågan på munkjackor så kände jag att nu var det dags att gå över det hindret. Sagt och gjort.
Men nog hade jag stressat upp mig i onödan allt. Det var inte alls så svårt som jag kom ihåg det. Visst det blev 2 mm nivåskillnad på de olika sidorna, men det är lätt fixat till nästa gång. Så nu känner jag mig inte alls orolig för dessa dragkedjor iaf. Nästa utmaning ska bli en overall till Lova. Pyamas eller fleeceoverall. Det har jag inte bestämt mig för än.

Som en liten nödlösning eftersom tyget inte riktigt räckte till så har jag sytt en cerice passpoal på mittlinjen på ryggen. Det blev en fräck detalj. :-)
Lite 80 talskänsla får jag av dessa kläder. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar