söndag 5 februari 2012

Kompletterande tröja

Lyckades få klart en tröja till Lova i dag trots den dåliga starten på dagen. Lova valde att vakna kl 5 och med bara 6 timmars sömn i kroppen var jag ingen trevlig människa när mannen kom upp vid 9. :-D Så jag gick och la mig igen. Och nog var jag trött allt för jag somnade direkt och sov till 11.30.
Nåja nog om det. Detta är första gången jag gör ett sprund. Lite snett blev det nog. Bara för att jag valde att klippa från baksidan istället för att ha koll på framstycket. Man lär så länge men lever. :-)
Men med lite applikationer på ärmen och orangea muddar och halsringning så blev den lite roligare trots den bruna grunden. De är tänkta att passa ihop med byxorna som jag gjort tidigare så därför skulle de inte vara så "mycket".
Mönster från ottobre 1/12

 Ihop tycker jag att det blev ett fint set. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar