onsdag 1 juni 2011

Det rör på sig

Är så lycklig över att jag fått mina första två mössor sålda. Den snälle kunden lät mig prova mina mössor på sin bebis för att kolla storlekar och modellen på mössorna.

Jag har också fnulat lite på mitt sommarbody mönster som jag ritat upp i storlek från 50 cl till 92 cl. Det går att få med kuverthals eller vanlig hals. Dock tar det väldigt lång tid att sy dem så priset blir lite för högt för att det ens ska vara lönt. Jag ska testa några till som dottern ska få innan jag bestämmer mig för om de får gå till försäljning eller inte.

Jag ska också sätta mig och sy upp provdreglisar att visa upp i bloggen.

Napphållaren ska jag bara knäppa kort på så ska den visas upp.

Ska försöka lägga ut bilder på de tyger jag har hemma så fort som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar